2013年8月20日星期二

單語:30句讓你降淚的戀情規語

 

 

Where there is great love, there are always miracles。

哪裏有實愛存正在,哪裏就有偶觀。

 

Love is like a butterfly. It goes where it pleases and it pleases where it goes。

戀愛便像一只蝴蝶,它愛好飛到哪裏,就把懽喜帶到哪裏。

 

If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden。

假如每次唸起你我都会獲得一朵陳花,那么我將永恒在花叢中徘徊。

 

Within you I lose myself, without you I find myself wanting to be lost again。

有了你,我丟掉了自我。失�你,我如許渴望自己再度迷失落。

 

At the touch of love everyone becomes a poet。

每個洗澡正在愛河中的人皆是詩人。

 

Look into my eyes - you will see what you mean to me。

看看我的眼睛,你會發明你對我而止意味著甚麼。

 

Distance makes the hearts grow fonder。

間隔使兩顆心靠得更遠。

 

I need him like I need the air to breathe。

我須要他,正如我需要吸吸空氣。

 

If equal affection cannot be, let the more loving be me。

如果不相等的愛,那就讓我愛多一些吧。

 

Love is a vine that grows into our hearts。

愛是長在偺們古道热肠裏的籐蔓。

 

If I know what love is, it is because of you。

由於你,我懂得了愛。

 

Love is the greatest refreshment in life。

戀愛是生活最好的提神劑。

 

Love never dies。

戀情永不去世。

 

The darkness is no darkness with thee。

有了您,黝黑不再是黑暗。

 

We cease loving ourselves if no one loves us。

如果出有人愛我們,我們也就不會再愛自身了。

 

There is no remedy for love but to love more。

醫治愛的創傷唯有愈加天往愛。

 

When love is not madness, it is not love。

若是愛不猖獗便不是愛了。

 

A heart that loves is always young。

有愛的旧道熱腸永远年轻。

 

Love is blind。

愛情是自觉標。

没有评论:

发表评论